سلام

من دختری بین 20 تا 22 ساله هستم ، من نسبت به جنس مخالف خیلی شرم و حیا دارم علی الخصوص اگر از من بزرگتر باشه... ، در حالت عادی سرم همیشه پایینه و تا میتونم به آقایون نگاه نمیکنم ، اما اگر یه آقا متوجه بشم به چشام زل زده دست و پام رو گم میکنم ، و اینکه تو صحبت با آقایون خیلی سریع و کوتاه جوابشون رو میدم ، متاسفانه من از اون دست از آدم ها هستم که وقتی خجالت میشکم قرمز میشم ... .

حس میکنم وقتی با یه پسر این جوری برخورد میکنم و رنگ و رخسارم عوض میشه فکر میکنن از عشقه ، نمیدونند از خجالته ، سوال من اینه که چیکار کنم درست بشه ارتباط اجتماعیم با جنس مخالف ؟

و اگر آقا پسرها دختری ببینید که موقع حرف زدن باهاش در حالی که به چشماش زل زدید رنگش قرمز شده و کوتاه جواب تون رو میده چه فکری میکنید درباره ش؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)