سلام بچه ها 

خواهش میکنم بهم کمک کنید از دست خودم خسته شدم ، من دو تا مشکل بزرگ دارم ، یکیش به شدت بی اراده ام ، دومی به شدت بی اعتماد به نفسم. واقعا دارم عذاب میکشم . 

۲۱ سالمه ولی هنوز میخوام درباره ی موضوعی تو جمع حرف بزنم کلمه هارو گم میکنم، همش توپوق میزنم هول میشم نمیتونم آروم صحبت کنم نا خوداگاه تند تند حرف میزنم ، یه جوری که دلم میخواد گریه کنم همون جا ، ضمنا اصلا خجالتی و کم رو نیستم ولی اعتماد به نفس ندارم . 

وقتی میخوام یه کاری رو انجام بدم همش میگم نمیتونم ، همش انگار یه چیزی تو وجودم میگه نمیتونی ، خیلی دست و پا چلفتی ام ! 

مورد بعد این که اراده هیچ کاری رو ندارم ، میخوام درس بخونم اما اراده ندارم هر روز میگم از فردا ولی این فردا نمیاد ، تو نماز خوندن هام هم همینطور ، هر کاری رو شروع میکنم نصفه ولش میکنم، نمیتونم هیچ کاری رو به ثمر برسونم ، تو رو خدا بهم کمک کنید من چکار کنم ، زود جوش میارم ، زود هم آروم میشم ، چه جوری ارادم رو درست کنم؟ چه جوری اعتماد به نفسم رو درست کنم .

هر راهکاری دارید دریغ نکنید خواهش میکنم خسته شدم از خودم . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)