سلام

من دختری بالای بیست سال هستم ، خواستگاری داشتم که به دلیل مشکلات مالی جهت خرید جهیزیه ، ردش کردم و اصلا هم گوش به حرف بقیه ندادم که گفتن با خانواده اش در میون میذاریم صبر کنن ( میدونستم قبول میکنن ) ولی در هرحال من نذاشتم بگم و رد کردم . 

الان مشکل مالی تا حدودی حل شده ، اما من میخوام همین شخص دوباره خواستگاری کنه ازم ، به واسطه گفتم ، یه جورایی پیچوند، من و خانوادم به این نتیحه رسیدیم که رودربایسی داره و درست هم نتیجه گیری کردیم . 

خانواده هم میگن ما رو نمیندازیم و زنگ نمیزنیم چون فکر میکنن حالا خبریه ... و کلا زشته ما اقدام کنیم و حتی غیر مستقیم هم حرف بزنن راضی نمیشن . 

من بچگی کردم و پشیمونم اگه کسی میدونه راهنماییم کنه  . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)