سلام

من به دلایلی ( مناسب نبودن محل کار ، جامعه کثیف ، غرور خودم ، همیشه زن خانه دار میخواستم تا بچه هام زیر نظرش بزرگ بشن و همچنین همیشه حواسش به خونه و خودم باشه ) دلم نمیخواد زنم شاغل باشه. البته شما فرض کنید براش سرگرمی هایی فراهم می کنم که تنها و بیکار نباشه و حتی با خودم میبرمش سرکار خودم.

من دانشجوی ارشد مهندسی هستم و ان شالله می تونم یه کار به زودی پیدا کنم. از دختری خوشم اومده که اولا توی استان دیگه هست ( مهم نیست البته) و دوما پشت کنکوری هست و میخواد پزشک بشه. من می تونم توی درس ها خیلی کمکش کنم تا راحت فیزیک و ریاضی بالا بزنه.

دلم نمیخواد شاغل باشه، اونم پزشک توی اون محیطی که دوستای پزشکم بهم گفتن چقد بد  هست ( البته جسارت نشه به پزشکان و بیمارستانی های محترم). تهش راضی میشم به معلم شدنش . خیلی دختر با حیایی هست . خیلی زیاد با عفت و مهربون هست اینو مطمئنم . منم خیلی خوشم اومده ازش .

از طرفی فکر کنم اگه ازدواج کنیم و ایشون پزشکی بیارن میتونن بیان تهران توی شهر همسرشون درس بخونن. خیلی زیاد رفته توی دلم ولی پسران میدونن چی میگم وقتی بحث غرور به میون باشه. فارغ از شرایط شغلیش دلم نمیخواد حقوقش بیشتر از من باشه و یا حتی پول اون رو توی زندگی خرج کنم.

به نظرتون باهاش ازدواج کنم چون مطئنم از نظر اخلاقی و زیبایی همونی هست که میخوام ولی مشکلم فقط و فقط شغلش هست.

زندگی با یه پزشک چه جوری هست؟ آیا بعدا برامون مشکل پیش نمیاد ؟


ازدواج با دانشجوی پزشکی:

آیا یک پزشک فقط باید با یه پزشک ازدواج کنه؟

دخترا حاضرن با دانشجوی پزشکی سربازی نرفته ازدواج کنن

چند سوال در مورد ازدواج از دخترانی که رشته های پزشکی خوندن

سوال در مورد ازدواج دانشجویان پسر پزشکی

بهترین زمان خواستگاری از یه دختر دانشجوی پزشکی

سال اول پزشکی هستم، میتونم الان خواستگاری کنم؟

ترم 1 پزشکی ام، می ترسم وقت ازدواجم شور و نشاط نداشته باشم

ازدواج دانشجوی پزشکی در دوران تحصیل

ازدواج با پسر 24 ساله ای که تازه پزشکی قبول شده

چند مسئله در ازدواج با یک دختر

به یکی از همکلاسیام علاقه دارم ولی از پزشک بودنش میترسم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی با خانم شاغل (۲۵ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)