عرض سلام خدمت خانواده برتری های عزیز

به خط علامه محمد باقر مجلسی بعد از مرگ ایشون دیده شده که نوشته بودن:

در یک شب جمعه ای این دعای شریف نظر مرا زیاد به خود جلب نمود و این دعا این بود :

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله من اول الدنیا الی فنائها و من الاخره الی بقائها الحمدلله علی کل نعمه استغفرالله من کل ذنب اتوب الیه یا الرحم الرحمین!

پش من در آن شب جمعه این دعا را خواندم، در شب جمعه بعد نیز باز در میان دعاها این دعا بیشتر از همه برایم لذیذ آمد و مشغول به خواندن آن شدم در حین قرائت این دعا بودم که ناگهان شنیدم هاتفی (ندا دهنده) از سقف خانه آواز داد: ایها لعالم الفاضل! 

همانا در شب جمعه گذشته که این دعا را قرائت کردی هنوز کرام الکاتبین از نوشتن ثواب آن فارغ نشده اند که بار دیگر شروع به خواندن آن کردی ... ، پس من فهمیدم که این دعای عجیب چقدر در درگاه الهی آثار و برکات دارد . 

این دعایی که نقل کردم از علامه مجلسی در کتاب کرامات الاولیا از علامه محمد تنکابنی هست .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)