سلام

یه دختر دانشجو هستم، مشکلی که دارم اینه که احساس می کنم بعضی از همکلاسی هام دوست ندارن من پیش شون باشم یا باهاشون قدم بزنم ، یه همچین چیزهایی ، مثلا بعضی ها دوست پسر دارن و انگاری که می ترسن دوست پسرشون به من نگاه کنه یا نکنه من مخ دوست پسرشون رو بزنم یا بعضی ها حتی دوست پسر ندارن ولی مثل این که فکر می کنن من باهاشون باشم کسی بهشون پیشنهاد دوستی یا ازدواج نمیده .  

واقعیت از خودم تعریف نمی کنم چون تو این سایت عادت داریم هم و بکوبیم و لقب هایی مثل خودشیفته بدیم، ولی بلاخره من قدم بلنده و متناسب هستم و یه زیبایی نسبی دارم که متاسفانه دست خودم نیست، ولی واقعا اهل هیچ برنامه ای نیستم و تا به حال با پسری در ارتباط نبودم، حجابم هم معمولیه و جلف و بدحجاب نیستم و از دوستام لباس های مناسب تری هم می پوشم .

اون دخترها برام مهم نیستن ولی این که کسی فکر کنه بخوام دوستش رو از چنگش در بیارم برام خیلی ناراحت کننده است، چون اهل دوستی هم نیستم چه برسه بخوام دوست کس دیگه ای رو تور کنم، به نظرتون دلیل این که کسی این فکر رو بکنه چیه آخه من اسه میام اسه میرم با کسی کاری ندارم .

یه بار شنیدم یه دختری زیر زبونی به دوستش می گفت یه عده قر و فرشون زیاده بیا بپیچونیم خودمون بریم مخ زنی منم شنیدم  آخه هیچ رفتار عشوه ای ندارم، یه عده هم ۲۴ ساعتی در حال مخ زنی اینو اون هستن  اون جوری باشه یه کلاس و راه رو جدا گانه باید براشون بزنن . 

در کل کسی فکر کنه می خوام دوستش رو بقاپم برام سنگین تموم میشه می خواستم بدونم دلیلش چیه ؟ یا این رفتار عادیه که دخترا این همه حساس هستن چون با پسری نبودم نمی تونم احساس شون رو خوب درک کنم نمی دونم مشکل منم یا اونا من از خودم مطمئنم ولی میگم نکنه رفتاری داشته باشم خودم خبر نداشته باشم .

دخترا گاها خیلی راحت حرف می زنن مثلا میگن دوست پسرت رو برام جور کن و می خندن حالا من که از این شوخی ها هم با کسی ندارم پس چرا با من بدن ؟ دخترا شده تا به حال به کس خاصی حساس بشین دلیلش چی بوده عشوه هم می دونم ندارم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)