سلام 

مشکل من که امیدوارم راهنمایی هاتون رو با توجه به شرایطم بگید، دوستم دو سال پیش پسری رو بهم معرفی کرد و شماره مو گرفت داد به خانواده ش که باهام تماس بگیرن. 

چون اون تازه کار بود برای اولین بار تو محل کار همدیگه رو دیدیم اما خبری نشد. البته بخاطر شرایط کاری ارتباط کاری با هم داشتیم. بعد یکی دو هفته یکی از اعضای خانواده م فوت شدن و من کلا از یادم رفت. اما بعد مدتی بخاطر حس تنهایی که داشتم بفکرش افتادم که واقعا ازم خوشش نیومده یا بخاطر شرایطمه که خبری نشد. 

یه بارم دو تا خانم سر زده اومدن خونه برای دیدن من و هیچی هم نگفتن از طرف کی اومدن، منم گفتم لابد نمیخوان بگن من چرا بپرسم.. دیگه همین جوری رفتن.. الان از رفتن اون دو خانم چندین ماه میگذره. 

حالا با توجه به شرایط من و اوشون که خب تازه کار بودن، شاید پس انداز نداشتن و همچنین در حال تحصیل بودن (هنوزم فارغ التحصیل نشده) میشه گفت بخاطر شرایط بوده که جدی جلو نیومده یا کلا از من خوشش نیومده؟ 

منو از این بلاتکلیفی در بیارید لطفا. چون کار و  ظاهر و تحصیلاتش و ظاهرا اخلاقش خیلی با معیارهای من جوره، نمیتونم به خواستگارهای دیگه جدی فکر کنم وگرنه میتونستم به خواستگارهای دیگه جواب مثبت بدم. الان ٣٠ سالمه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)