با سردی جنسی شوهرم چیکار کنم شوهرم از نظر ظاهر ازم سرتره از همون روز ازدواج شنیدم که داماد حیف شد و پسره رو حیف کردن

از همون روز اول از خودم بدم اومد

شوهرم خیلی دوستم داشت اما الان اصلا دلش نمیخواد باهام رابطه داشته باشه

شب ها دیر میاد خونه چپ و راست سرش تو موبایلشه موبایلش رمز داره سایلنته همش اسمس بازی میکنه

چیکار کنم یعنی هیچ راهی نداره ؟

خب چیکار کنم خودش منو انتخاب کرده خیلی به خودم میرسم نمیدونم چیکار کنم که از من خوشش بیاد

رابطه جنسیمون خیلی خیلی کم شده هر 10 روز شاید 1 بار اونم به درخواست و اصرار من

در صورتیکه من هر روز دلم میخواد باهاش رابطه داشته باشم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)