سلام دوستان 

من پسری هستم ۲۵ ساله م ، مشکلی دارم به نام نداشتن هدف تو زندگی ، نداشتن مسیر مشخص، همه رو میبینم مشغول کاری هستن، تحصیل ، یادگیری هنر، فن و ... ، بعضی ها رو میبینم همزمان چند تا کار رو انجام میدن در کنار تحصیل شغلی یا هنری یاد میگیرن ولی من اصلا نمیدونم چیکار کنم... کجا برم... ؟

نه میدونم چه استعدادی دارم نه میدونم به چی علاقه دارم و فقط روزم رو با کار ساده ای شب میکنم بلکه یه مقدار پولی دستم بیاد ، همه جا میخونم میگن برو دنبال علاقه ت، دنبال استعداد هات، دنبال هدفت ، ولی من هیچک دوم اینها رو ندارم .

بعضی هارو میبینم چند تا کار رو با هم انجام میدن ، با خودم میگم مگه نباید آدم یه هدفی داشته باشه و همون رو ادامه بده، پس چه جوریه بقیه چند تا کار و تخصص رو با هم یاد میگیرن و موفق هم میشن...! ولی من دست و دلم به هیچ کاری نمیره و اگه بخوام وارد تخصصی بشم میگم نه این بدرد نمیخوره و اون کار رو ادامه نمیدم...

روزها و سال ها داره میگذره ولی من همون جایی هستم که چند سال پیش بودم، هیچ پیشرفتی نکردم بلکه پسرفت هم کردم، وقتی تخصصی ندارم، وقتی حرفی واسه گفتن ندارم اعتماد به نفسم رو از دست دادم و کاملا افسرده شدم. نمیدوم چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)