سلام و عرض خسته نباشید

من یه دختر ٢١ ساله م که خدا رو شکر در تمام مراحل زندگیم موفق بودم ، حدود ٧ ماهه که عقد کردم ، و رشته حسابداری در یکی از بهترین دانشگاه های دولتی درس میخونم ، ترم ٥ هستم ، مشکلی که دارم من از بعد از کنکور هیچ وقت به طور جدی درس نخوندم و همش رو در حد ١٢ ١٣خوندم و پاس شدم تا ترم ٤ بدلیل بازیگوشی و بیرون رفتن و الانم بخاطر نامزدم .  

از یه طرف من آدم کمال گرایی هستم و خیلی خودم رو سرزنش میکنم که چرا از ترم ١ خیلی خوب درسم رو نخوندم ، الان اصلا از خودم راضی نیستم .  

وقتی بعضی ها رو میبینم که چطور کار و درس و ازدواج و زندگی شون رو مدیریت میکنن با خودم میگم من چرا تلاش نمیکنم ؟ درسم جوریه که روزی ٥ ساعت باید براش وقت بذارم ، میدونم بازار کار عالی داره رشته م ، البته به شرطی که کامل بهش مسلط باشی .

حالا از خانواده بر تری های عزیز چند سوال دارم : 

١- میتونم از الان که ترم ٥ ام شروع کنم و باسواد بشم در این رشته ؟ دیر نیست ؟

٢- شما چطور به کار و زندگی و درس و ... میرسید چه برنامه ریزی خاصی دارید؟

٣- اگرم پیشنهادی دارید خوشحال میشم به عنوان خواهر خودتون بهم بگید 

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)