سلام 

وقت همه ی کاربران عزیز بخیر

میخواستم درباره موضوعی کمکم کنید ، بنده دختری هستم در آستانه ۲۲ سالگی ، که تا الان دستورات دینم رو همه نصفه نیمه انجام میدادم یا حتی انجام نمیدادم الان که در آستانه ۲۱ سالگی هستم از خودم بدم اومده ، دوست دارم تغییر کنم .  

دوست دارم عوض بشم، از این دختر الان که هستم خسته ام من نماز نمیخونم روزه هامم نصفه نیمه‌ است ، یا نماز میخونم اما نصفه نیمه یک هفته میخونم دوباره نمیخونم تا ماه بعد شاید ، از خودم خسته شدم،  تو رو خدا بهم کمک کنید. 

بهم بگید چه جوری باید عوض بشم ، حالم دست خودم نیست ، هر چی التماس‌ میکنم به خدا به ائمه به شهدا که دستمو بگیرن هیچی به هیچی ، چرا حداقل یک نشونه نمیدن بهم ، چرا هیچ جرقه ای نمیخوره که من تغییر کنم ،مگه نمیگن یک قدم به سمت شون بری ده قدم میان ، پس چرا هیچ صدایی از قدم هاشون به گوشم نمیرسه ، چرا جواب حاجت هامو نمیدن ، چرا کمکم نمیکنن که تغییر کنم ، دیگه دلم از خدا گرفته ، دلم از ائمه گرفته ، دلم از امام رضا گرفته خیلی ، دلم از حضرت زهرا (س) گرفته ، دلم از همشون گرفته‌ ، یعنی انقدر وضعم بده که حتی نمیخوان دستم رو بگیرن ؟

چرا ؟

چرا کمکم نمیکنن که بتونم نمازام رو بخونم، از خودم بدم میاد حالم خیلی خرابه ، دلم فقط آغوش خدا رو میخواد تا ساعت ها دلتگیم رو بریزم بیرون ، دلم حرم میخواد تا ساعت ها سیاهی های قلبم رو بریزم بیرون ، ولی حتی آقا امام رضا (ع) هم نمیطلبه منو ، چه جوری دلم و متصل کنم به خدا ؟

کسی بوده که تغییر کرده باشه؟چی شد که تغییر کرد چه اتفاقی براش افتاد ؟ کارم شده بغض کردن ، دلم میخواد اونی بشم که امام زمان (عج) دوستش داره ، ولی نمیتونم اصلا نمیدونم در خونه کی رو باید بزنم تا دستم رو بگیره ، بگید چکار کنم ، شما رو به خدا قسم ،  شما رو قسم به نام مبارک امام زمان (عج) برام دعا‌کنید، دعا کنید درست بشم ،دعا کنید قلبم آروم بشه ، دعام کنید ،خیلی محتاج دعا هستم

ببخشید طولانی شد 

پیشاپیش از همگی ممنونم 

خوشنودی قلب امام زمان (عج) ، بر آورده شدن حوائج همه ی حاجت مندان ، تغییر کردن و آروم شدن بنده ی حقیر ۳ تا صلوات بفرستید اگه دوست داشتید .


در مورد ارتباط با خدا:

احساس میکنم سیم ارتباطیم با خدا قطع شده

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

آیا برای خدا بی ارزشم ؟

من از خدا یه معجزه می خوام

این جور قرار گذاشتن ها با خدا خوبه ؟

خدا فدات شم

خدایا، خیلی دوستت دارم

تجربیات شما از امدادهای خدا در موقعیت های سخت

وضعیت خوبی ندارم ولی امیدم خداست

به خدا خوش‌ بین باش

خوبه که خدا رو دارم

کافیه همه چیز رو بسپاریم به خدا

چطوری خدا رو تو زندگی اصل قرار بدیم ؟

بیاید یه خورده بنده با معرفتی برای خدا باشیم

در مورد خدا برام حرف بزنید

قلبم شده جایگاه مهر خدا

پله پله تا ملاقات با خدا

باید چیکار کنم تا خدا تو زندگیم پر رنگ تر شه؟

من دوست دارم خدا رفیقم باشه

خدایا داده و نداده ات رو شکر

دقیقا نمیدونم چی شد که مشتاق خدا شدم

قدر سلامتی تون و بدونید خدا رو هم شکر کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)