سلام

در مشهد برای یک پسر نزدیک سی ساله که مجرد و شاغل باشه و بخواد در نزدیک های سناباد ساکن بشه (محل کار سناباد هستش) برای حداقل هزینه و کم هزینه ترین راه ممکنه چی پیشنهاد میکنید؟اصلا کیفیت جا و متراژش مهم نیست، همین که یه جا خواب امن باشه هم کافیه! واقعیتش اطرف اون منطقه یه گشتی به بنگاه املاک و خوابگاه های پسرانه زدم ولی:

خوابگاه ها شبی چهل هزار، یه جا شبی بیست و پنج هزار ،یه جا شبی پونزده هزار و دیگه ارزون تر نداشتن و اون هم چهار نفر تو یه اتاق، یا یه سالن شصت متری که کلی تخت دو طبقه مثل آسایشگاه پادگان بودش ، با این قیمت ها... و از نظر امنیت و سازگاری با همدیگه اصلا مناسب استراحت نبودش برا طولانی مدت، تازه اکثرا هم خیلی دورن از محل کارم ...

یه تک اتاقه با حمام و سرویس هم تو سناباد حدود پنجاه میلیون پیش و ششصد هزار اجاره هر ماهش بود که من اگه پنجاه میلیون پول نقد داشتم اصلا به این کاری که هستم مشغول نمیشدم... و ندارم این پول رو ، حقوق من نزدیک یه میلیون یه چی کمتر از یک میلیونه تقریبا! تازه مشاور املاک بهم گفت اینجاها اگه این جور تک اتاق ها هم بتونی پیدا کنی به پسر مجرد اصلا نمیدن! الکی نگرد! 

خلاصه من هفصد هزار در ماه میتونم اجاره خونه بدم بدون پول پیش بنظرتون با این پول هیچ جا نزدیک سناباد نمیشه با مشخصات من ساکن شد؟ حالا خیلی نزدیک هم نباشه مهم نیست ولی یه جوری نباشه که رفت و آمد کلی وقت ببره یا واحد تو مسیر نخوره ... 

جایی یا روش دیگه ای بنظرتون نمیرسه که بتونم ساکن بشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)