با سلام خدمت کاربران خانواده برتر

به علت زمان کم تا کنکور ۹۸، فکر میکنم زمان مناسب برای پزشکی رو از دست دادم... چون نمی خوام پشت کنکور بمونم (شاید معافیت ندن چون سرباز کمه ) برنامه دارم که حداقل پرستاری دولتی با رتبه زیر ۵۰۰۰ قبول بشم ولی نخونم و کنکور ۹۹ رو شرکت کنم ،چون هم وقت بیشتری دارم و هم از نظر امکانات . اگر هم خدایی نکرده نتونم پزشکی رو قبول شم حداقل پرستاری رو ادامه میدم.

البته من نمی خوام پرستاری رو بخونم یعنی اصلا کلاس هارو شرکت نخواهم کرد که بتونم تمام وقت تمرکز روی کنکور ۹۹ بذارم ... آیا من مشروط میشم ؟

چون اصلا نمی خوام برم دانشگاه و فقط برای کنکور ۹۹ تلاش میکنم ، ، یا امکان پذیره

می تونم رشته مو از پرستاری به پزشکی تغییر بدم ؟ من چون اطلاعات ندارم اگر چیزی رو باید میپرسیدم ولی نپرسیدم شما لطف کنید بهم بگید که ۶ ماه دیگه یا یک سال دیگه به مشکل نخورم

اساتید و دانشجو ها کمک کنن لطفا

ممنونم از تمام کسانی که کمک میکنن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)