سلام خدمت همه اعضای خانواده برتر

خیلی وقت نیست این وبلاگ رو پیدا کردم اما دیگه سر هر مشکلی و مساله ای گذرم به اینجا میوفته. مساله ای که جدیدا برام پیش اومد، سر بحث خواستگاری و ازدواجه (الان همه میگن باز ازززدواج) .

من یه مشکل دارم ( یه بیماری زنانه که زیادم مساله ی جدی نیست اما آقایون شاید روش حساس باشن)  که وقتی خواستگارها میان همیشه استرس اینو دارم چه جوری بهشون بگم و ترجیح میدم بذارم برای آخرها، اگه به نتیجه ای نسبتا قطعی برسیم...

در مورد خواستگار اخیر هم نگران این مساله بودم ، از خدا کمک خواستم و التماسش کردم که اگر در آینده بخاطر مشکل من رابطه مون بهم میخوره با حرفی برخوردی چیزی اینو بهم نشون بده .. در صحبت بعدیم با خواستگار ایشون سوالی ازم پرسیدن و گفتن که براشون اهمیت داره. در عین ناباوری دقیقا از مشکل من سوال پرسید. 

برای این میگم ناباوری چون مشکل من چیزی نیست که هر پسری تو جلسات اول بخواد از اون بپرسه. به هر حال من به حساب نتیجه دعام گذاشتم و بدون گفتن دلیل اصلی جواب منفی ایشون رو رد کردم.

اگر شما بودید چه میکردید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)