سلام 

من یک پسر 22 ساله ام. حتما زیاد از سایت ها و برنامه های مختلف از زبون روانشناس ها شنیدین که برای رهایی از تنهایی ازدواج نکنین. خب پس برای چی ازدواج کنه آدم. برای رفع نیاز جنسی که ازدواج نکنه برای رفع تنهایی هم که ازدواج نکنه پس برای چی ازدواج کنه ؟!

الان من دوست های زیادی ندارم. همه شخصیتم رو تحسین می کنن به مودب و مثبت بودن و احترام گذاشتن ولی احتمالا چون درون گرا هستم چه همجنس و غیر همجنس خیلی باهام دوست نمیشن. حتی دوستای خیلی نزدیکم بعضی وقتا بیرون که میرن به من نمیگن تو هم بیا و خودشون بدون من میرن. و خیلی وقت هایی که من پیشنهاد بیرون رفتن میدم قبول نمی کنن.

از فامیل هم فقط یه دایی هست و مامان بزرگ بابا بزرگ. ینی یه روز بیشتر عید دیدنی نداریم! فقط هم با مامانم زندگی میکنم. نه پدری هست نه خواهر و برادری.

بعد هر وقت میگم من دوست دارم ازدواج کنم همه به خصوص مادرم میگن داری برای رفع تنهایی ازدواج می کنی و این بده. خب پس چی کار کنم. چرا بده ؟ حداقل چهار تا فامیل پیدا میکنم و انقدر فکر نمیکنم بی کس و کار هستم. چار جا مثل بقیه مردم عید دیدنی میرم.

بعدش هم قرار نیست که به خاطر رفع تنهایی خیلی سریع با هر کسی ازدواج کنم که. قطعا همه ی جوانب رو بررسی میکنم. مشاوره ی قبل ازدواج میرم تا مطمئن شم درست ترین فرد رو پیدا کردم. تحقیق میکنم و ... 

ولی نمیدونم چرا همش اینو می زنن تو سرم!

میخواستم ببینم آیا کسی هست که با تجربه بهش ثابت شده باشه ازدواج به خاطر رفع تنهایی یا نیاز جنسی غلطه؟ (به خصوص تنهایی) و اون تجربه چی بوده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)