سلام دوستای خوب

من احتمالا به زودی ازدواج می کنم و شخصا خیلی در مورد روابط زن و مرد ،همسرداری، مسائل جنسی، اخلاقی و خلاصه مهارت هایی که لازمه یک زندگی هست رو مطالعه کردم. تنها جایی که متوجه شدم هیچی اطلاعاتی در موردش کسب نکردم دانش مالی هستش.

در مورد حسابداری خانواده و یا اقتصاد خانواده زوج های جوون یا حالا پخته و جا افتاده لطفا برام توضیح بدی چه کاراهایی کردین ؟ مثلا وقتی ازدواج کردین چطوری پول هاتون رو جمع میکنید؟ چه بخشی رو برای تفریح، چه بخشی رو برای پس انداز و خرید مثلا خونه و ماشین گذاشتین؟ حساب مشترک دارین؟ هزینه ها و درآمد هاتون رو جایی یادداشت می کردین و سرمایه یا سالیانه تجزیه تحلیل میکردین؟

اگه خانوم شاغل هست حقوقت رو چیکار میکردی تو زندگی؟ تقریبا من در زمینه حسابداری خانواده فعلا هیچ دانشی ندارم .خیلی ممنون میشم خانوم ها و آقایون یا مجردها چه پیشنهادایی دارن برای امور مالی خونه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)