سلام

می خواستم یه موضوعی رو مطرح کنم و نظر دوستان رو بدونم . چرا از اول بچگی تو مغزمون فرو کردن که باید ازدواج کنی؟ تو همه ی فیلم ها چه ترکی چه ایرانی چه ... ، همش عشق و عاشقیه . کارگردان همش دنبال اینه که دو تا دو تا بازیگرها رو تا آخر فیلم به ازدواج هم درآره. رمان ها رو که دیگه نگم همش رمانتیک و عاشقانه.

اصلا، مگه همه باید ازدواج کنن؟ طرف اگه خودش هم بخواد مجرد بمونه بقیه نمی ذارن. تو اطرافیان ما که یه دختر سنش یه کم بره بالا همش نگرانش میشن که پس کی می خواد ازدواج کنه ؟

شما بگین؛

مگه همه چیز به ازدواج و بچه دار شدنه؟ نمی شه یه نفر تصمیم بگیره تا آخر عمرش مجرد بمونه؟ بعضی زوج هایی که تازه دوران آشنایی شونه یا عقد کردن رو می بینیم و اختلاف های سطحی شون رو نگاه می کنیم از ازدواج کردن پشیمون می شیم. اینکه ازدواج نکنیم بهتره تا بریم و طلاق بگیریم دوباره برگردیم خونه پدرمون. دختر و پسر هم نداره. لطفا انقدر از دخترهای مجرد نپرسید که چرا ازدواج نمی کنی؟ می دونم به فکرشی این سوال رو می پرسی ولی نپرس، نپرس.

شاید یه دردی داره تو قلبش که نمی تونه با کسی در میون بذاره ، بگه من به این دلیل ازدواج نمی کنم. خب شاید یه مشکل شخصی داره  که نمی خواد کسی بفهمه و به این دلیل نمی خواد ازدواج کنه یا نسبت به ازدواج دید بدی پیدا کرده یا نمی خواد مسئولیت ازدواج رو به عهده بگیره یا ترجیح می ده از مجردیش استفاده کنه . یا دلایل دیگه . ما مجرد ها رو راحت بذارید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)