سلام

نمیدونم باید چیکار کنم ، سالهاست توے این دنیام ، اما الان که به خودم نگاه میکنم ، میبینم هیچ هنر و مهارت بخصوصے ندارم ... راستش من پسرم ، به ریاضیات و فلسفه علاقه دارم اما هیچوقت توے علایقم تلاش جدی نکردم ، من دانشجوے ورودے ام ، هر وقت وارد هر کدوم از علایقم شدم و خواستم تلاش کنم ، پے در پے شکست خوردم ...

وارد هیچ چیزے نشدم مگر انکه شکست خوردم ، انقدر اعتماد به نفسم رو از دست دادم که مطمئن نیستم دیگه در توانم باشه مهارت جدیدی پیدا کنم ، چیزی از آموخته هاے گذشته هم یادم نیست ؛ ذهنم خیلے آشفته است ... امواج قلبم متلاطم تر از هر موجے هستش ... میشه گفت ، اعتماد به نفسمو به کلے از دست دادم ، دیگه ساده ترین چیز هارو هم در توانم نیست یاد بگیرم ، دیگه نمیتونم ...

 زندگے براے من چیزے نیست که دیگران میبینن ، زندگے من یک تراژدے به تمام معناست. تازه گے ها به ریاضیات علاقه مند شدم ، که البته فهمیدم من براے موفقیت ساخته نشدم ،  ابزار لازم ندارم برای هیچ کاری ، با اینکه خلاقیت و هوش بدے ندارم ، اما در هیچ چیزے به اندازه ے یادگیرے ضعف ندارم حتے در ساده ترین مفاهیم ... پیچیده ترین مفاهیم رو میتونم فکر کنم بنویسم ، طورے که فرد عادے متوجه نمیشه چی میگم ، اما یک صدم این توانایے رو در یاد گیرے ندارم ... )

ساده ترین مفاهیم منو مضطرب میکنه ، ترس اینکه نتونم ، بیشتر از نتونستن آسیب زده بهم ، با تصور اینکه در علایقم توانایے ندارم ، زندگے تلخ تر از هر تلخے میشه برام. دیگه از این زندان خسته شدم ...

دیگه خسته شدم از آدمے که هیچ مهارتے نداره ، از آدمے که شجاعت نداره ، از آدمے که شکست میخوره ، از آدمے که هیچ توانایے خاصے نداره ، آدمے که ذهنش کار نمیکنه ، خسته ام از این آدم ترسو 

خسته ، خسته ... 

میخوام ساحل آرامے باشم که هیچ چیز لذت بخش تر از تماشاے طلوع و غروب در اون جا نیست ، میخوام منظره ے غروب ام این شکلے باشه ... ، همچنان باد میوزد و خیال مرا تا دور دست ها میبرد ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)