سلام

ممنون میشم چند دقیقه وقت تون رو در اختیار من بگذارید. من یه دخترم  که مدتی یه آقایی که از خودم کوچکتر هستن به من علاقه مند شدن . البته بگم اون آقا در مقایسه با من (تقریبا هیچ) بیشتر ابراز علاقه میکنن معمولا پست یا استوری میذارن. ولی من تمایلی ندارم که تو فضای مجازی مطالبی بذارم که نشون بده به کسی ( همون آقا ) علاقه مندم. البته خودشون کم و بیش میدونن که منم دوستشون دارم.

سوال اصلیم اینه که میخواستم بدونم شما آقایون اگر عاشق یه دختر خانمی باشید.  دوست دارین در فضای مجازی مطالبی بذاره که نشان دهنده این باشه که اونم به شما علاقه منده یا نه ؟ یا میخواین تا وقتی ازدواج نکردین این علاقه بیشتر توی طرز رفتار و برخوردش با خودتون باشه ؟ تا اینکه بخواد تو فضای مجازی خطاب به شما مطلبی بذاره.

و این واکنش تون در برابر تعریف و تمجیدی که دختری که عاشقش هستین چیه ؟


مرتبط:

آشنایی در فضای مجازی، بعدش دیدار دنیای واقعی و نهایتا خواستگاری رسمی

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاظ فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی نشون بدم ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)