وقت بخیر

من دختری ۲۱ ساله ام، در کنکور تجربی امسال رتبه ۸۰۷۸ سهمیه ۵ درصدی شدم در انتخاب رشته تابستان امسال دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نکردم چون فکر کردم سنم بالاتر از حد نصاب قبولی است . در تکمیل ظرفیت پاییز دانشگاه فرهنگیان را برگزیدم. چون حد نصاب سن قبولی ۲۲ سال بود . 

چند سوال در مورد مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دارم. خواهشا تجربیات خود را مطرح کنید و بگید از چه کارهایی امتناع کنم و چه کار هایی انجام بدم که حتما قبول بشم ؟ آخه من ساکن تهران ام و ۵ نفر را برای آموزش ابتدایی از بومی تهران میخواهند . 

۱_ چه سوالاتی از من میپرسند و به نظر شما من چه پاسخی به این سوالات بدم لطفا نگویید ، پاسخ شخصی ، اینجا ما یکدیگر را نمیشناسیم ، پاسخ مد نظر خود را بنویسید ، در نت سوالات زیادی نوشته بود اما هیچ یک پاسخ نداشت ، من پاسخ این سوالات را چه بدهم ؟ 

A_ معایب شغل معلمی چیست؟ من نمیخوام بگم حقوق کمی داره چون فکر میکنند آدم پولکی هستم و پول واسم مهمه نه وظایفم ، یا بگم سر و کله زدن با بچه ها سخته، در این صورت هم ممکنه بگن این دختره اعصاب نداره و طرد بشم . 

B_ اگر وسط کلاس و تدریس بچه بی احترامی کرد چه میکنی ؟  

C_ اگر به نظرت تدریس خوبی داشتی ولی بچه ها ازت ایراد گرفتن چه میکنی ؟ یا اگه مدیر مدرسه ازت ایراد گرفت چه  میکنی ؟ 

D_ چه کارهایی حاضری واسه دانش آموز ضعیف بکنی ؟

E_ اگر حین تدریس بچه ها تو را مسخره کردن چه میکنی و ...

۲_ کدام حوادث تاریخی را باید حفظ کنم ؟ 

به خصوص حوادث اخیر مثل حماسه ۹ دی ، کل تقویم را حفظ کنم؟ چه منبعی را پیشنهاد میکنید ؟

۳_ آیا واقعا تحقیقات محلی می روند ، من در رابطه با تحقیقات محلی چه کار باید بکنم ؟ من چادری ام اما آرایش میکنم آیا این در تحقیقات اخلال ایجاد میکنه ؟

۴_ اسم کتاب های شهید مطهری را نام ببرید . 

اگر مطلبی دیگری بود و من حقیر یادم نبود مطرح کنم لطفا گوشزد کنید ، واسم دعا کنید این آزمون واسم خیلی مهمه .

۵_ من متولد خرداد ۷۶ هستم آیا  در کنکور ۹۸ هم میتونم‌ فرهنگیان‌ شرکت کنم ؟ 

از همه شما ممنونم و مشتاقانه منتظر نظر شما هستم

اجرتان با خدا

بدرود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)