با سلام

خانمی هستم که نزدیک به دو سال عقدم و آشنایی ما کاملا سنتی بود، زمان شناخت و آشنایی زیادی نداشتیم. چندین جلسه صحبت کردیم و یک جلسه هم به مشاوره رفتیم.

همسرم مرد تحصیل کرده، بسیار زرنگ و خانواده دوست و مهربانی هستن. فن بیان بسیار خوبی دارند. به هم علاقه داریم اما از اول نامزدی تا الان همیشه دچار یک مشکلی هستیم که هر چی تلاش کردم تا الان حل نشده و همین مشکل خیلی از لحظه های خوب رو برامون تلخ کرده . مشکل اینه که همسرم گاهی دچار سوء ظن میشه و اصلا هیچ منطق و دلیلی قبول نمیکنه. 

مثلا فکر میکنه من ممکنه چیزی ازش پنهان کنم. اگه فراموش کنم چیزی حتی پیش پا افتاده رو براش تعریف کنم به شدت عصبانی میشه و واکنش منفی نشون میده. گاهی فکر میکنه بهش دروغ میگم و میگه منو احمق فرض نکن در حالی که هیچ دلیلی هم برای اثبات حرفش نداره. منو قضاوت میکنه و گاهی تهمت میزنه...

اما همیشه اینطور نیست. در خیلی زمینه ها حسن نیت داره. مثلا محل کار من دور از شهر خودمون هستش و من چند روز اونجا میمونم. هیچ مشکلی با این موضوع نداره. دلم میخواد این مشکل حل کنم چون خیلی همسرم دوست دارم و ایشون ویژگی های خوب زیاد دارن. اما متاسفانه همین سوء ظن باعث میشه خوبی هاش برام کمرنگ بشه. 

قبول نمیکنه بریم مشاوره و از نظر خودش هیچ مشکلی نداره. زمان آشنایی هم که مشاوره رفتیم مشاور گفتن که به نظر میرسه متعصب باشن اما همسرم جوری منو قانع کرد که از این بابت نگرانیم برطرف شد.

میخوام اگه کسی تجربه زندگی با چنین شخصیتی داره کمکم کنه ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)