سلام 

در مورد بهترین و سریع ترین روش مطالعه چه نظری دارید ؟ تند خوانی بهتر است یا عکس خوانی ؟ آیا واقعا ادعای عکس خوانی که می توان با یادگیری متد آن یک کتاب سیصد صفحه ای را در کمتر از یک ساعت خواند و یاد گرفت صحت علمی دارد ؟ کسی هست که بلد باشد ؟ چه کتاب هایی را می شود با آن به سرعت خواند و یاد گرفت ؟ از چه سیستمی استفاده می کند از ناخودآگاه یا خودآگاه . 

اگر صحت داشته باشد یک افق نو برای فرزندان ما و برای بهبود آموزش و سرعت یادگیری دانش آموزان و معلمان و دانشجویان و نیز افزایش علاقه به خواندن کتاب برای پیشرفت کاری خود ماست .

الآن دوستی می گفت ورشکست شده و رفته نزد یک روان شناس موفقیت، آن روان شناس اولین سوالی که پرسیده این بود : دوست عزیز تاکنون چند کتاب در مورد شغل خودت خوانده ای ؟ و دوست ما مثل تقریبا همه ما گفته : متاسفانه هیچی .

کتاب خیلی مهم است ما با کتاب خوب تجربه چهل پنجاه ساله یک فرد موفق را می خوانید و می توانیم با تکرار و باور آن موفق شویم . تقریبا در هر زمینه ای کتاب خوب نوشته شده از کشاورزی گرفته تا ارتباط با خداوند . باید بیشتر و بهتر مطالعه کرد . دوستان عزیز موفق باشید . سپاس از همراهی شما .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)