درود بر شما 

ببخشید نیاز به نظرات خانوم های محترم و آقایون عزیز دارم . امروز یه نقشه مهندس بهم داده که چند روز دیگه میخواد اون رو اجرا کنه ،گفته برو اگه ناراضی بودی بیا یکی دیگه بهتون بدم .
من راستش زیاد سرشته ندارم از طرفی هنوز ازدواج نکردم که بخوام از خانومم نظر بخوام که آیا خوبه یا نه ، از شما عزیزان خواهش دارم یه نگاه بندازید و نظر بدید مثلا اگه این جوری بشه بهتره .
برای مشاهده تصویر اینجا کلیک کنید . 
با تشکر

شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)