سلام به بچه های خانواده برتر

من دختری ۲۴ ساله ام . قیافه م طبق نظر دیگران خوشگل و بی بی فیسم. من یه مشکل پوستی دارم اونم اینه که من پوستم سفیده ولی رنگ پوست شکم و پشتم یکی دو درجه تیره تر از بقیه جاهای بدنمه حتی گردنم هم یکم تیره تر از صورتمه. پوستم صافه و هیچ مشکل جوش و... اصلا ندارم . 

مامانم میگه تو بچگی دیده رنگ پوستم اون طوری داره تغییر میکنه منو برده دکتر یه دارویی داده و گفته عسل بدین بهش بخوره و ... بعد از اون تغییر رنگ بدنم متوقف شده. در ضمن من مامانم رنگ پوستش سبزه ست و بابام سفیده (میگم شاید بخاطر اون من پوستم دورنگ شده) ، من چند ماه پیش دکتر پوست رفتم نتونست خوب تشخیص بده گفت این عادیه و ... . 

من خیلی ناراحتم و میترسم اگه ازدواج کنم همسرم به خاطر این مسئله ازم دیگه خوشش نیاد و نسبت بهم سرد بشه. میخوام یه دکتر پوست خوب توی تهران پیدا کنم و برم پیشش ولی از این میترسم که بگه چاره ای برا این مشکلت نیست. خواهرم هم میگه به نظر من مهم نیست.

من خیلی ناراحتم و حتی به خاطر این موضوع دوس ندارم ازدواج کنم. حالا سوالم از آقایون محترم اینه که؛

میشه بگین آیا این مسئله برای شما مهمه یا نه ؟ حتی اگه دختر مورد نظرتون اندام خوبی هم داشته باشه ( همچنین قد ۱۶۰ و وزن ۵۰ ) و قیافش خوب باشه ولی این مشکل پوستی رو داشته باشه چه حسی پیدا میکنین نسبت بهش؟


مرتبط:

دلم یه پوست یه رنگ و یه دست میخواد که بی آرایش زندگیم رو بکنم

ازدواج با دختری که بیماری پوستی نادر به نام ماکولار آمیلوئیدوز داره

با اونایی که صورتشون زشته چه رفتاری دارید ؟

دخترم و مادرزادی توی صورتم ماه گرفتگی دارم

تجربیات شما در مورد رفع لکه های قهوه ای روی صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

من دخترى نازیبا (زشت) هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)