سلام و وقت بخیر به همه دوستان
من سوالی برای مطرح کردن ندارم ففقط میخوام یه موضوعی که به شدت ناراحتم کرده و ممکنه به همه ماهم خیلی نزدیک باشه رو براتون بگم.من پشتیبان شبکه یک شرکت بزگ هستم که حدود 600 نفر کارمند داریم.یکی از مسوولیتهای من زیر نظر داشتن مانیتور کارمنداست.جای تاسف داره بگم هر روز میبینم آقایون و خانمهای متاهل چه چت هایی با دوست دختر-پسر هاشون میکنن حرفهایی که شرمم میاد حتی اشاره ای بهشون بکنم.چه عکسها و فیلمهایی چه قرار-مدارهایی... قسمت جالب توجه اینه که اون افرادی که اینا باهاشون چت آنچنانی دارن در جریان متاهل بودن اینها هستن و با علم به این موضوع باز ادامه میدن.بی غیرتی این آقایون در حدی هست که از خصوصی ترین مسائل زناشویی خودشون برا دوست دخترهاشون تعریف میکنن و اون دخترها خیلی راحت به هم جنس خودشون خیانت میکنن و با شوهر یکی دیگه دوست میشن و ... داریم با این سرعت کجا میریم؟بچه هایی که قراره اینها تربیت کنن چی میخوان از آب دربیان؟توروخدا دوستان من بیاین هرکدوم از ما به نوبه خودمون مواظب باشیم... توروخدا زندگی کسی رو بهم نزنین.مواظب حرف زدن ها و خنده هامون تو محیط کار و دانشگاه باشیم.بعضی ها مافوق تصور ما بیمارن و با کوچکترین حرکت حالشون دگرگون میشن من دارم میبینم آقایونی که بسیار موجه شناخته شدن پشت پرده چه ها که نمیکنن...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)