سلام

من دختری ۲۴ ساله از خواننده های قدیمی وبلاگ هستم ولی تا حالا مشارکتی در بحث‌ها نداشتم. اخیرا موضوعی به شدت باعث ناراحتیم شده و لازم دونستم که حتما اون رو عنوان کنم تا شاید بتونم کمکی کنم به دخترایی تو شرایط مشابه خودم ...

آقایون مجرد محترم، خانواده محترم آقایون مجرد چرا بعد از جلسه خواستگاری نظر خودتون رو به خانواده دختر اعلام نمیکنین ؟ حتی اگه نظر شما منفیه حتما حتما باید به خانواده دختر اعلام بشه ... اصلا کار پیچیده ای نیست ولی به خاطر همین بی تفاوتی شما خانواده دختر باید روزها چشمش به تلفن باشه و آخر سر هم خبری از خانواده آقا پسر نشه . 

باور کنین انتظار خیلی سخته ... ، از کسایی که تو خانوادشون پسر مجرد دارن یا خودشون مخاطب این پست هستن خواهش میکنم این کوتاهی رو در حق خانواده دختر نکنین و تا میتونین فرهنگ سازی کنین تا رفتار صحیح بعد از جلسه خواستگاری برای همه جا بیفته.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)