سلام

پسری 25 ساله هستم. کارشناسی ارشد مهندسی دارم از دانشگاه تهران و الان سربازم، البته امریه شدم و دنبال کار دوم هم هستم. خیلی دوست دارم سن ازدواجم بالا نره ، چون انرژیم الان خدا رو شکر خوبه. 

حرفه ای کوهنوردی می کنم و اعتقاداتم هم خدا رو شکر خوبه. می خوام هر طوری شده این شرایط بد اقتصادی رو پشت سر بذارم و تا یه سال دیگه ازدواج کنم ، هر چند همه مسخره می کنند، احتمالا اگه بگم. 

پول زیادی ندارم و ماشین ندارم و خونه هم شریکی با دو تا دوستم تو تهران رهن و اجاره کردم و خانوادم توانایی مالی جهت حمایت از من رو ندارند. اوایل کارگری می رفتم و الان 3 سالی بود تدریس خصوصی می کردم و با اون امرار معاش می کردم، چون شغل مرتبط نیافتم. 

لطفا صادقانه هم آقایون مجرد و متاهل و هم خانم های مجرد و متاهل نظراتون رو بگین. آیا ممکنه؟ با همه این ها مسخره ام نکنید ولی ته دلم روشنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)