سلام

وقتتون بخیر

 نیاز به مشاور خانواده خوب دارم ،  یه مشکل تو زندگیم بوجود اومده که نمیدونم چکار کنم ، به نظرتون مشاوره تلفنی هست که خوب باشه ، توی یه شهر کوچیکم و دسترسی ندارم به مشاور خوب ، بطور خلاصه مشکلم رو میگم . نظرتون رو بگید و در مورد مشاوره خوب هم اگه اطلاعی دارید کمک کنید . 

من چند ماهه که عقد کردم. حقیقتش معیارهام اخلاق و ایمان و صداقت و اینا هم بود. زیبایی هم‌ برام ملاک بود. میگفتم باید طرف به دلم بشینه. تو جلسه خواستگاری تقریبا همه اینا بود. فقط در مورد زیبایی خیلی حس خاصی بهش نداشتم. بدم نمی اومد ولی زیاد هم جذب نشدم... ، ولی چون بقیه معیارهاش خوب بود زیاد به این موضوع حساس نشدم.

الان بعد یه  مدت می بینم اون احساس و علاقه و جذابیت برام‌ بوجود نیومده و هر کاری میکنم نمیتونم اون جور که باید دوستش داشته باشم... ، باور کنید توی زیبایی زیاده خواه نیستم و زیبایی هم تنها معیارم نبوده و نیست . الان اگه زیباترین دختر دنیا باشه و اخلاق و ایمان نداشته باشه عمرا نمیخوامش ... اینا رو میگم که فکر نکنید فقط ظاهر برام مهمه . 

نمیدونم چه جور بگم ولی از لحاظ جذابیت و از لحاظ جنسی نمیتونم به خانومم علاقه داشته باشم. از لحاظ اخلاق و معرفت و همه چیز دیگه کاملا عالیه و از سرمم زیادیه . خیلی مهربون و همه چی تمومه ولی این موضوع ظاهر و زیباییش اون قدر به دلم نیست .‌ و جذبم‌ نمیکنه.‌

ببینید خودم میدونم که باید روی این موضوع همون قبل از عقد باید بیشتر حساس می بودم ... ، اگه بخواین بهم فحش بدین که وای دختر مردم ... دلم به حالش میسوزه ... ، نمیدونم هی بگید من بی لیاقتم .

یا یه مشتی نصیحت الکی بخواین بکنین نیازی نیست . خودم از برم همه ش رو ... ، اگه برام مهم نبود که تا الان بی خیالش شده بودم چون خیلی بهم فشار اومده و وقتی نمیتونم عاشقانه باهاش باشم و اون جور دوستش داشته باشم .

چون برام مهمه اومدم و اینجا مشکلم رو گفتم . میترسم همین جور ادامه بدم و این بی حسی باهام باشه و درست نشه و بریم زیر یه سقف . بعدش اتفاقات بدتر بیفته . میخوام مشورت بگیرم که ببینم چکار کنم ...

تا الان هم باهاش اینو مطرح نکردم . مطمئنم نمیتونه تحمل کنه . خیلی حساسه . خودم باید دنبال یه راهی باشم .

از لحاظ جنسی هم یه مشکلاتی هست که نمیخوام بگم . ممکنه بد برداشت بشه . پس لطفا اگه نظر مفید یا راهی برای مشاوره خوب دارید دریغ نکنید ...


مرتبط:

از صورت خواستگارم خوشم نیومده (2)

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)