سلام دوستان 

عاشق شدم نمیدونم چکار کنم !؟

من کارشناسی ام اما نه جوگیرم نه نه چیز دیگه، میدونم چکار کنم اما چند قطعه پازل کم دارم تا موفق بشم، راستش موضوع از این قراره ، من آدمی ام با ظرفیت بالا ،از وقتی یادمه دور احساس و عشق و این حرفها رو خط کشیده بودم، با دختری دوستی نداشتم چون با دخترها زیاد رفت و آمد دارم تو دانشگاه قرار باشه عاشق بشم از درس و زندگیم میمونم.  اما یکی از همکلاسی هام خوشم اومده . نمیدونم چطور بهش بفهمونم. 

تقریبا همه نظرات و موضوعات خوندم تو بایگانی اما کمکی نکرد بهم ،با اون دختر کم و بیش در ارتباطم نه چتی ،فقط کمک درسی میگیرم ازش ، واقعیتش اینه اگه دوسش نداشتم سمتش نمیرفتم ، این دختر خانم چند تا دوست کنه داره، وقتی باهم اند نمیشه جدی باهاش صحبت کرد ، دوستان خصوصا دخترها بگن چیکار کنم بفهمه دوسش دارم کار خاصی انجام بدم !؟

بهم گفتن برو بشناس اول یعنی بیافتم دنبالش ( حالم بهم میخوره از این کار ) ، موندم چه کنم. تازه تو دانشگاه ما اگه یه نفر بفهمه یکی رفته خواستگاری، مثل بمب صدا میکنه، اگه جواب نه باشه نمیشه سر بلند کرد .  

دوسش دارم اما میترسم ،نمیدونم چه کنم، نظر خودم اینه ترم تموم بشه باهاش قرار بذارم همه چی رو بگم اما میترسم تا اون موقع خواستگار براش بیاد . به نظرتون بهترین کار چیه!؟ 

بفهمه دوسش دارم، بدون دردسر کمی بشناسمش درصد جواب منفی بیاد پایین ، این سه قطعه پازل پیدا بشه بقیه رو بلدم چه کنم 


مرتبط:

از دختر یکی از همکارانم خوشم اومده اما میترسم برم جلو

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چطور به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کنم؟

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری از دختر همکلاسی (۲۰ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)