سلام 

من یه دختر ۲۰ ساله م ، از سن ۱۶ سالگی بنا به خواسته مادرم با یه پسری در ارتباط بودم، یعنی جهت آشنایی برای ازدواج . مامانمم قصدش همین بود که ما رو آشنا کنه و ازدواج کنیم ... .

اما الان ۴ ساله که اون پسر امروز و فردا میکنه و مامانم هم پذیرفته و بهش وقت داده، ولی الان که میگه میخوام بیام خواستگاری ، من از یکی دیگه خوشم اومده،  عاشق کس دیگه ای هستم . چه جوری میتونم اینو به بقیه بفهمونم منی که این همه سال ساکت موندم ؟ الان تا حرف میزنم مامانم میگه آبرو و ...

چیکار کنم؟


مرتبط با دادن قول ازدواج به دختر:

عاشق پسری شدم که میگه چیزی ندارم بیام خواستگاری

پسری که عاشقم شده، ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاری

یه پسر با دختری که باهاش رابطه جنسی داشته ازدواج میکنه؟

صبر کنم یا رابطه م رو باهاش تموم کنم؟

پسر مورد علاقه م میگه صبر کن، میترسم نیاد خواستگاری

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) قول و قرار ازدواج در آینده (۱۴ مطلب مشابه)