سلام به همه...

نمیدونم یه مورد غیر عادی تو زندگیم هستش که برام قابل هضم نیست... اونم این که یه آقایی چند مدته که با وجود این که میدونه من اهل دوستی و این کارهای بیهوده نیستم ولی هر جا برم اونم میاد و همش جلوی چشممه موندم چرا...؟!

من اصلا اهل جلب توجه و جلف بازی نیستم ولی اون اهمیت نمیده و همش اذیت می کنه، نگاه می کنه نمی دونم منظورش چیه ! من حتی قیافه شم درست ندیدم ، چون فکر می کردم خودش خسته میشه میره ولی بازم روز از نو روزی از نو...!

دوستان یعنی یه آدم انقدر می تونه بیکار و الاف باشه چه نفعی براش داره وقتی نگاهش نمی کنم بازم میاد؟! معمولی هستم نه زیبام نه متفاوت نه جلف ... تو دنیای خودمم حتی روحمم خبر نداشت از این بشر، دوستام گفتن مشکوک می زنه... نمی دونم داستانش چیه ؟ من گیجم خیلی الان ...

مرتبط:

حدودا ۶ ساله که توسط یه آدم مشکوک تعقیب میشم

یه پسر با این که شماره ی خونه مون رو داره بازم تعقیبم میکنه

چند ساله که یه پسر تعقیبم میکنه


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)