سلام

اخیرا روشی برای تقویت حافظه یافته ام به نام سابلیمنال مسیج که گفته می شود با ارسال پیام های مخفی متعدد و زیاد در یک میلیونم ثانیه در قابل فایل صوتی با صدای طبیعیت و ... بر ضمیر ناخودآگاه می نشیند و بین 21 تا 5 ماه تغییرات دائمی حتی در ژن انسان ایجاد می کند . 

فایل تقوت حافظه و هوش آن توانایی ناخودآگاه انسان را در جهت تقویت ذهن و تمرکز و حافظه بالا می برد و در واقع فرد با تلقین روزانه توسط فایل صوتی روزی یک ساعت می تواند ناخودآگاه خود را که مدیریت بدن را بر عهده دارد را به میل خود برنامه ریزی کند به افزایش سلول های تقویت کننده در مورد حافظه و پیوندهای نرون های عصبی تحریک می شود و به مرور فرد باهوش تر می شود در واقع سلول های جدید قوی تری جایگزین سلول های قبلی می شود .

احتمالا می دانید که هر روز به طور طبیعی ما اندکی پیرتر می شویم یعنی در هر ثانیه تعدادی سلول در بدن ما از بین می رود و با سلول های جدید جایگزین می شود با این فایل ها حتی می توان با تغذیه سالم اسلامی روند پیری را به شدت کاهش داد زیرا از مواد سالم می توان با قدرت ناخودآگاه سلول های قوی تری ساخت حتی صورت را جوان تر کرد . 

برای رفع آلزایمر تغییر رنگ چشم و رنگ مو و رفع کچلی و تقویت حافظه و تقویت ذهن و تمرکز و سرعت یادگیری زبان و کوچک کردن بینی و ترمیم زخم ، افزایش قد و پر شدن صورت و برجسته شدن لب ، صافی مو و ... کاربرد دارد . در یوتوپ هم بوده در برخی کانال های تلگرام هم فایل رایگان دارد و بریخ از مردم هم نظرتان مثبت از استفاده آن را در سراسر جهان نوشته اند . ولی اکثر آن ها خارجی است . و من به آن اعتماد ندارم . 

می خواهم بدانم کسی در ایران فایل پیام های مخفی فارسی استفاده کرده و از کجا تهیه کرده و نظراتش را بنویسد ؟ من برای تقویت حافظه می خواهم . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)