سلام 

چند ماهی میشه که یکی از دخترهای هم کلاسیم را زیر نظر دارم . از لحاظ نجابت، ادب حجاب و از همه نظر معیارم است و بسیار سنگین و متین رفتار می‌کنه منم دوسش دارم. و از لحاظ شرایط ازدواج هم خدا را شکر مشکلی ندارم ولی یه مدته متوجه شدم بعضی روزها یه انگشتر که نگین مشکی داره تو دست راستش می کنه.

میخاستم آقایون و خانم های محترم که تجربه شون بیشتره راهنماییم کنین، چطور متوجه بشم مجرده یا نامزد داره ؟ تا اون جایی که تو این مدت تشخیص دادم مجرده ولی ایا این انگشتر میتونه علامت نشون کردن توسط مثلا یکی از فامیلاش باشه ؟ اصلا مشخصه ظاهری یه دختر مجرد چیه؟ شکل انگشتر چگونه باید باشه؟ آیا انگشتر حتما نشونه متاهل بودن دختراست؟ سنش هم بین بیست تا بیست و سه ساله.

لطفا راهنماییم کنین چطور بهش بفهونم بهش علاقه دارم ؟ چطور خواستگاری کنم کسی تو دانشگاه از موضوع اطلاع پیدا نکنه کسی را هم ندارم که واسطه بشه اصلا  تو دانشگاه موقعیت پیش نمیاد، چون دخترا همیشه با دوستانشون هستن و اصلا تنها نمیشن .

بعدشم خانمها شاید خودشون زیاد اطلاع نداشته باشن ولی ما پسرا همیشه از دخترهای محجبه و مقید میترسیم نمی تونیم مستقیما پیشنهاد ازدواج بدیم ، لطفا خانم های محترم راهنماییم کن چیکار کنم .

ممنونم از همه عاقبت بخیر بشن همه جوونای این سرزمین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری از دختر همکلاسی (۲۰ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)