سلام

من یه دختر ۲۲ ساله هستم،خانواده ی تقریبا مذهبی دارم هیچ وقت تو خونه مون ماهواره نداشتیم و خب کسی تو خونه مون آهنگ و ترانه و فیلم خارجی توی ماهواره نمیدید . البته به اینترنت دسترسی داشتیم ولی خانواده ام مخصوصا پدر و برادرهام هیچوقت دنبال این چیزها نبودن . 

البته سوءتفاهم نشه فضای خونه مون بسته نبود من خودم هم آهنگ گوش میدم هم فیلم خارجی دیدم البته نه زیاد ،ولی پدرم و داداش هام تو گوشی شون هیچوقت کلیپ خواننده ی زن نبوده یا هیچوقت به خواننده ی زن گوش نمیدادن و خب هیچکدوم هم تو فضای مجازی نبودن. راستش از آشنایان دور پدرم یه خواستگار دارم که داریم با هم بیشتر آشنا میشیم . 

چند تا موضوع هست راجع به ایشون که خیلی اذیتم میکنه . 

مورد اول؛

اینه که خواننده های زن رو خوب میشناسن کلیپ هاشون رو دارن و نگاه میکنن و به آهنگ هاشون هم گوش میدن

مورد دوم؛

 فیلم های هالیوودی نگاه میکنن

مورد سوم؛

ماهواره هم میبینن ، البته دنبال فیلم های بد نیستن ، ولی کلیپ و آهنگ و همچین برنامه هایی رو میبینن

مورد چهارم؛

تو فضای مجازی یه تعداد فالور دختر هم دارن ، البته فقط فالو کردن ، حرف بد و پیام دادن ندارن

مورد پنجم؛

ایشون خوشگلی اون افرادی (دختر) که میشناسیم رو بیان میکنن ، البته وارد جزئیات نمیشن یا از هیشکی تعریف و تمجید نمیکنن ، ولی خب نظر میدن ، فقط در همین حد میگن که فلان خواننده یا فلان شخص خوشگله یا نه.

ایشون پسر خوبی هستن ولی این پنج موردی که ازشون دیدم و خب با فرهنگ خونه ی ما فرق داره نمیتونم بفهمم که با اینا میشه بهشون اعتماد کرد یا نه؟

لطفا فکر کنین خواهر خودتونم و بگین این تک به تک این مورد ها آیا واقعا ایراد حساب میشن و من باید بابت اینا نگران باشم؟ یا من بخاطر اینکه هیچ وقت تو داداش هام و پدرم این چیزها رو ندیدم حساس شدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)