سلام

به نظرتون طرز تفکر من درسته یا نه ؟

من کلاً دوست ندارم با دختری که از من تو یه زمینه یا چند زمینه بالاتره ازدواج کنم اصلا حس خجالت میاد سراغم و حتی تصمیم دارم نه از پدرم نه از پدر همسرم هیچ ارثی نگیرم ، شرایط ازدواج رو دارم ، شغل ، حقوق خوب (حدود ۵ تومن ) و دانشجو سال آخر هستم با ظاهر معمولی ، خونه ندارم ، ماشین دارم ، و اخلاق معمولی ، با احساس و سابقه خوبی هم دارم ، ۲۵ سالمه

برای کِیس ازدواج دخترایی معرفی شدند که به دلیل اینکه محل زندگی شون چند منطقه بالاتر از ما بود قبول نکردم ، احساس می کنم همدیگه رو نمی تونیم درک کنیم شاید اشکال از منه که ذهن مادی گرا ، برابری خواه و اعتماد به نفس کمی دارم .

در هر حال این یه مثال بود ، خواستم بپرسم بنظرتون این رفتار من درسته ؟

پیش خودم میگم حتما طرف من رو رد میکنه. توی اینستا گرام میرم ، می بینم همه لاکچری! و با خودم میگم من چه امتیاز خاصی دارم که کسی منو قبول کنه دیگه کار و حقوق که جزو واجباته ، نه چهره جذابی دارم ، نه ایمان بسیار بالایی دارم ، نه پدر پولداری دارم ، ( وضعیت شون متوسط رو به خوبه ) ، نه زبون چرب برای مخ زدن . 

نمیدونم ! 

احساس میکنم باید سوپر من بشم بعد ازدواج کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)