سلام 

من دختری هستم که توی سن بچگی بدون این که بدونه خودارضایی چیه و اصلا گناه داره و گناه کبیره ست معتاد این کار شدم ، در واقع ابتدا با یک لمس اشتباه احساسی پیدا کردم و بر اثر کنجاوی به خود ارضایی مبتلا شدم و این ادامه داشت تا این اینکه فهمیدم این کار گناهه و دائم در حال تلاش بودم تا ترکش کنم .

یعنی فواصلش زیاد شده بود چون همش ترک میکردم و با شکست مواجه میشدم و دوباره عذاب وجدان و دوباره تلاش برای ترک تا اینکه اولین باری که تصمیم گرفتم ماه رمضان روزه بگیرم به خاطر فضای معنوی ماه رمضان ترکش کردم و خلاصه چهار سالی دیگه انجامش ندادم یه بار که برای چرایی حجاب داشتم تحقیق میکردم ( من حجاب داشتم ولی میخواستم از لحاظ عقلانی اون رو بررسی کنم) پارسال با این وبلاگ آشنا شدم.

ای کاش کمی دیرتر می اومدم اوایل چند پستی در باره تحریک آقایون رو که خواندم تا چند هفته تو شوک بودم چون اصلا نمیدونستم تحریک چیه و آقایون با دیدن خانم های بدحجاب تحریک میشن و به خاطر فرم بدنم ( با وجود اینکه سعی میکردم لباس خوب بپوشم ولی بازم آنچنان حجم بدنم پوشش داده نمیشد ) کلی گریه کردم که چرا تا حالا چادر نپوشیدم و چون قبلا خواهرمم میگفت چادر بپوش و خودم به حجاب تمایل داشتم چادری شدم .

کمی متاسفانه در مورد مسائل جنسی کنجکاو شدم چون تا سن ۲۱ سالگی یعنی پارسال اطلاع نداشتم از این که رابطه ی ج چیه و متاسفانه از سر کنجکاوی مطالب جنسی این وبلاگ رو خواندم ( ای کاش بعد از حذف مطالب ج با این وبلاگ آشنا میشدم) و اویل فقط میخوندم و تحریکی در کار نبود چون فقط داشتم از سرکنجکاوی میخوندم تا این که مدتی شروع کردم به خیال پردازی و متاسفانه دوباره اعتیاد به خود ارضایی ( البته من توی خیال پردازی هام به هیچ وجه شخص واقعی وجود نداشت) و همش در تلاش بودم ترک کنم ولی متاسفانه این بار نتونستم ترکش کنم و از طرفی مطالب توی این وبلاگ خواندم رو جاهای دیگه سرچ کردم و متاسفانه چیزای بدتر و دیدم .

اولین باری که یه صحنه ی نامناسب رو دیدم حالم بهم خورد ولی بعدش زشتیش برام کم شد نه این که خوشم بیاد نه ولی اون حس تنفر خیلی زیادی که اولین بار بهم دست داد رو نداشتم و متاسفانه مدتی به دیدنشون عادت کردم  ولی خدا رو شکر دیدن اون فیلم ها رو ترک کردم و دیگه نمیبینم ولی هنوز در گیر خودارضایی هستم . 

الآن یه عذاب وجدان خیلی شدید دارم از خودم خیلی بدم میاد چون باطنم خیلی زشته و ظاهرم اینو نشان نمیده چند بار خواستم که چادرمو بردارم که مایه آبرو ریزی چادری ها نباشم و بعدش از ترس اینه که باعث تحریک دیگران بشم نتوستم این کار رو بکنم .  

دوست ندارم دیگران به چشم یه دختر پاک نگاه کنن دوست ندارم لباس دخترهای پاک رو بپوشم ولی نمیتونم هم باعث تحریک و آزار پسران بشم ( من تا حالا با هیچ پسری دوست نبودم ) نمیدونم باید چی کار کنم . 

از طرفی ازاین که دیگران به چشم یه دختر پاک نگاه میکنن حالم از خودم بهم میخوره به خدا چادری ها فرشتن منو با چادری ها قاطی نکنین .  

تصمیم گرفتم ازدواج نکنم البته به هیچ وجه تا ترک نکنم ازدواج نمیکنم ولی تصمیم گرفتم حتی در صورت ترک هم ازدواج نکنن چون با خودارضایی به همسر آیندم خیانت کردم و دیگه لیاقت ازدواج رو ندارم .  

چند تا سوال داشتم آیا میشه دوباره سیاهی قلبم پاک بشه و دوباره اون حس تنفر از گناه تو قلبم ظاهر بشه؟ 

آیا آثار خودارضایی بعد از ترک کاملا از بین میرن ( چه آثار ظاهری چه آثار روحی )

آقایون نسبت به خودارضایی احساس خیانت بهشون دست میده ؟

لطفا راهنماییم کنید من الآن برای آزمون ارشد باید درس بخونم ولی نمیتونم روی درس هام متمرکز باشم، اصلا انگیزه ای برای ادامه ندارم میگم با این اوضاع همون لیسانس هم به سرم زیاده ..حالم خیلی بده.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)