سلام 

اگر دختری 22 ساله بخواد خودکشی کنه مردم راجع بهش چی فکر میکنند ؟ فکر میکنن دختر خیلی بدی بوده و حتما مورد تجاوزی چیزی قرار گرفته؟ راجع به خانواده چی ؟ اگه خانواده خیلی خوبی هم داشته باشه؟ شرایط زندگی واسه اونا سخت میشه؟ حتی اگه دختر نجیب و خوبی هم باشه مردم راجع بهش فکرای بدی میکنن ؟ 

ممکنه آینده خواهر و برادرش هم خراب بشه؟ میشه آدم یه جوری خودکشی کنه کسی نفهمه؟ از دریا خیلی دوریم وگرنه خودم غرق می کردم دلم نمیاد جلوی ماشین خودمو پرت کنم تکلیف راننده چی میشه .

خدا امکان نداره منو ببخشه؟ حتی اگه بدونه دختر خوبی بودم و اهل نماز و روزه مامان و بابام ازم راضی و حق الناسی هم گردنم نیست ولی دیگه نمیتونم ادامه بدم .  

شما تو اطراف تون دختری که خود کشی کنه رو دیدید میشه یه کم از خانواده بعد خودکشی بگین تنها نگرانیم خانوادمه دلم نمیخواد زندگی سختی بعد از من داشته باشن .


مرتبط:

چقدر از سرمایه هاتون رو خرج حرف مردم می کنید؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

اگه قضاوت کردن های مردم وجود نداشت ...

از بی فرهنگی بعضی از مردم خسته شدم

نیاز به تایید شدن توسط دیگران

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)