به نام خالق ماه ومهر

سلام کاربران محترم 

بنده دختری ۲۴ ساله ام و واقعا افسرده شدم، من بعد اخذ دیپلم تجربی در دانشگاه رشته مدیریت بازرگانی خوندم و بعد فارغ التحصیلی کاری نیافتم، حالا موندم برای ارشد مدیریت بیمه بخونم یا اینکه امسال کنکور ریاضی شرکت کنم ؟

در مورد مدیریت بیمه شنیدم بازار کار خوبی دارد، خواهشا اگر تجربه ای دارید بفرمایید ، کنکور ریاضی هم متقاضی کمی دارد و شاید بتوانم قبول شوم اما از طرفی نمیدانم چون امسال ۳۰ درصد تاثیر معدل دارد، آیا باید دیپلم ریاضی بگیرم یا نیازی نیست ، از طرف دیگر نمیدانم کدام رشته ریاضی پذیرفته شوم که بیکار نمانم . 

شما بزرگواران کدام رشته ریاضی را برای من مناسب میدانید (من ساکن تهرانم و باید دانشگاه دولتی در شهر خودم پذیرفته بشم )

سپاس گزارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)