سلام

می خواستم بدونم تو زندگی تون با آدم هایی حرص آدم رو در میارن چه طوری رفتار می کنید؟ مثلا کسانی هستن که از خود راضی هستن، الکی مغرورن، اهل خودنمایی هستند، می خوان همه  به هر طریقی تشویق شون کنن و بقیه براشون مهم نیست ... 

آخه من یه همکلاسی دارم این ویژگی ها رو داره و آدم فروش هم هست، چند روز پیش به خاطر مسائلی همه ی اعضای کلاس تو دانشگاه درس نخونده بودیم و فقط اون خانوم خونده بود چون مشکلی که ما داشتیم و دلیلش پیدا نکردن جزوه بود رو نداشتن، حالا بالاخره تا استاد اومد بپرسه خواستیم توضیح بدیم که نخوندیم و جزوه نداشتیم و استاد رو قانع می کردیم که یهو همکلاسی بلند شد رفت از استاد اشکال بپرسه ، باور کنید اشکالات الکی که فقط نشون بده خونده و انگاری ما رو له کرد و کلی ضایع شدیم و حرفمون پیش استاد از اعتبار افتاد و استاد گفت پس این خانوم جزوه رو از کجا پیدا کرده و ...

من اون لحظه هیچی نگفتم ولی واقعا ناراحت شدم چون این خانم بار اولش نیست و تا بدونه کسی نقطه ضعفی داره زود شروع می کنه با آدم فروشی، این حالا یه نمونه کوچیک بود از وقتی دانشجو بودیم همین بوده و جز ویژگی های رفتاری شونه  ولی منظورمون اینه که شما چی کار می کنید که آروم میشین ، برای آدم هایی که می دونید برا خودنمایی هیچ کس براشون مهم نیست .  

آخه من حالت عادی اصلا اهل غیبت نیستم اصلا نه قیافه و نه رفتار نه پوشش در مورد هیچی غیبت نمی کنم  ولی یکی دو بار از این دختره خیلی حرصم گرفته، غیبت کردم دست خودم نیست از آدم های این شکلی غیبت می کنم بالاخره اینم ویژگی بد منه . 

اون روزم برگشتم خونه هم عصبانی بودم هم پریود ، نمی دونم چی شد که رفتم به همکلاسی پسرم که اونم از قضا به خاطر کارهای دختره ضایع شده بود از تلگرام یه سوالی بپرسم که باز از دستم رفت  غیبتش رو کردم، یعنی گفتم چرا هماهنگ نیستیم و ...  باور کنید دست خودم نبود الانم خیلی پشیمونم که چرا این کار رو کردم بالاخره پیش یه پسر غیبت دختره که همجنسمه رو کردم .

حالا دو تا سوال شما با آدم هایی که خودنما و آدم فروش و مغرور هستن چه رفتاری می کنید یا حداقل چه طوری خودتون رو آروم می کنید یا جوابشون رو می دید؟

سوال دوم این آقا الان در مورد من فکر بدی کردن ؟ فکر کردن اهل غیبتم و ... آخه واقعا اهل غیبت نیستم و دست خودم نبود ،داشتم از عصبانیت می ترکیدم، چون نماینده کلاس هستن رفتم سوالم رو در مورد امتحان برسم که اینجوری شد منم پریود میشم اعصابم بدتر خورد میشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)