سلام

من قراره با آقایی که تم افسردگی داره ازدواج کنم ، فعلا نامزدیم هر دو بالای ۳۰ سال هستیم ، سالها عاشق هم بودیم ، ایشون به دلیل مشکلاتی افسرده و منزوی شده،  امکان مالی برای مراجعه به مشاور نداریم . من ایشون رو فوق العاده دوست دارم و اصلا نمیخوام از دستش بدم ، خانواده ش وضع مالی خوبی دارن ولی نمیخواد از خانواده کمک بگیره . 

ضمنا اونم منو خیلی دوست داره و بهم وابسته شده ، از آقایون خواهش میکنم بهم بگین همسر یه مرد افسرده چه کارهایی میتونه برای ایجاد حال خوش و آرامش براش انجام بده . ممنون میشم هر ایده ای دارین کوتاهی نکنید شاید برام راهگشا باشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه)