سلام 

۳۳ سالمه و نه ساله با فرزند اول خانواده ای ازدواج کردم و طبقه دوم خانه پدر شوهرم زندگی میکنم دو تا بچه دارم ، مشکلات خیلی زیادی رو تجربه کردم خیلی خیلی زیاد ، خیلی شب ها با گریه خوابیدم ، ولی الان دیگه عادت کردم ، هنوزم گاهی اشکم در میاد ولی خب عادت کردم ، یه سری مشکلات حل شدن ، یه سری مشکلات باهاشون کنار اومدم و یه سری هنوز عذابم میدن ، حالا صاحب آپارتمان شدیم که نصف خونه مونه .  

آپارتمان نشینی سخت نیست؟ سر و کله زدن با همسایه ! مزاحمت همسایه مرد ! عشوه همسایه ی زن ! مساحت ! من به خونه ی بزرگ عادت کردم . در کل میترسم چند سال مشکلات اینجا رو تحمل کردم حالا که به آسایش تقریبا نسبی رسیدم برم اون جا و تازه با مشکلات اون جا شروع بشه و سرو  کله بزنم ، پیر شدم رفت ! 

نکته : 

خروجیه رفت و آمدمون جداست اما صداها واضحه و میفهمن کی میاد کی میره و اون ها هم فضول، تربیت بچه خیلی برام مهمه که اون ها تا الان بچه اول رو لوس کردن و وابسته به خودشون، شما باشین ترجیح تون اینه که بمونین یا برین؟

((لطفا عقلانی و بی طرف جواب بدین نه احساساتی))


مرتبط:

آپارتمان نشینی و روابط ضعیف همسایه ها

تجربیات شما از زندگی در آپارتمان اجاره ای



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)