وقت‌ بخیر

من امسال کنکور انسانی دارم چند سوال راجع به رشته حقوق دارم اطلاعات موجود در اینترنت خیلی  واسم گنگه ،  چیزی ازش نمیفهمم،  خواهش میکنم راهنمایی کنید چون‌ هزینه رفتن به مشاوه ندارم و

راهنمایی شما را بهتر میفهمم . 

۱) دختر‌ میتونه آزمون‌ سر دفتری و قضاوت بده ، شرایط مصاحبه و قبولی در این آزمون چه طوره و بعد قبولی چه مشاغلی میتونه بدست بیاره ؟

۲) چه طور میشه دادیار شد و چه شغلی میشه باهاش بدست آورد شرایط قبولیش چیه ؟ من  شنیدم اگه هیچ آزمونی از رشته حقوق قبول نشم، میتونم مشاور حقوقی بشم . آیا این طوریه آزمون داره ؟   کجاها میشه باهاش کار کرد ؟ 

در مورد گرایش های مختلف رشته حقوق مثل‌حقوق خصوصی ،بین‌ الملل و ... ، و زمینه‌های‌ مختلف کاری رشته حقوق مثلا کار در دیوان عدالت اداری توضیح دهید ؟ 

واقعا به رهنمایی تون نیازمندم خواهشا رهنماییم‌ کنید

اجرتان‌ با خدا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)