سلام

وقتی در فضای مجازی میگردی میبینی دخترانی بودند که همه جوره عشق و حالشون رو کردن و موقع خواستگاری که میشه یهو توبه میکنن. مثلا تو همین وبلاگ طرف گفته برام خواستگار اومده بخاطر اون با دوست پسرم کات کردم و توبه کردم. یعنی به محض آمدن خواستگار مناسب ایشون یهو توبه کننده شدن و یهو انوار قدسیه الهی رو ایشون تاثیر گذاشته.

یا مثلا دختری گفته خواستگار مناسبی دارم، مجبورم بخاطر گذشته م بهش دروغ بگم تا از دستش ندم، سوالی که من دارم اینه که چرا موقع خواستگاری یهو یه عده فاز توبه برشون میداره ؟

احساس میکنم بخاطر موقعیت خوب خواستگار توبه میکنن نه بخاطر رضای الهی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)