سلام 

من چهل ساله و سه تا فرزند دارم. در سن بیست و دو سالگی ازدواج کردم بدون تحقیق از همسرم رو شتاختی که از خانوادش داشتم جواب مثبت داده و وارد زندگیش شدم، البته بانی ازدواج من با همسرم مادرش بوده با این حال الان نزدیک بیست ساله دارم با تحمل مشکلات زندگیم باهاش زیر یه سقف زندگی را سپری می کنم ، فقط به خاطر فرزندام .

چند باری می خواستم جدا بشم ولی به خاطر واسطه هایی که بین مون می شد به زندگی با این آقا را ادامه دادم، ایشون قبل از ازدواج با دختری رابطه دوستی داشته و واقعا اون رو دوست داشته و عشقش یه طرفه بوده،  البته دختره کم سن و سال بوده و معنی دوستی را نمی دونسته و این همسرم بوده که واقعا عاشق اون دختره بوده و وقتی ایشون قطع ارتباط کردند برای همسرم خیلی سخت و مشکل بوده و بعد از یک سال به اصرار خانوادش تصمیم به ازدواج می گیره و من بخت برگشته را بعنوان همسر انتخاب می کنه، منم بدون اطلاع از گذشته ایشون بهشون جواب مثبت دادم و بعد ازدواج متوجه این مسئله شدم.

با این حال باهاش موندم و مرهم درداش شدم ،نمی دونم به هر دلیلی که بوده کنار اومدم و خواسته هاش رو رد نکردم، دوستش هم دارم ولی عاشقش نیستم، ایشون هم من و بچه هاش رو دوست داره هر چند اون هم عاشق من نیست ، سختگیری های بی مورد برای من و بچه ها می کنه کلا زندگی را برامون غیر قابل تحمل کرده .

سر هر موضوعی گیر میده و دعوا و جر و بحث را میندازه، فکرهای بی مورد تو سرش می گذره میخوام باهاش حرف بزنم گوش نمیده بد اخلاقه . موازین اسلامی را هم رعایت نمی کنه ،واقعا موندم چکار کنم ؟


شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

ای کاش دختر مورد علاقه م، عشقم رو میتونست درک کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)