سلام به همگی

من یه مدتی هست که متوجه شدم کسی صفحه ی اینستاگرام منو چک میکنه، یعنی هک کرده ولی نه رمز تغییر میده و نه کاری میکنه که من بفهمم هک شدم، اما من فهمیدم که هک شدم، فقط یه سوال ؛

آیا میتونم بفهمم کی هکم کرده، چون مطمئنم کار یه آشناست، میخوام مچش رو بگیرم


مرتبط:

کسی فقط ایمیل ما رو داشته باشه چیکار میتونه بکنه؟

جلوگیری از هک شدن با یه راهکار ساده

با داشتن شماره موبایل ، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

میترسم از اینکه روزی عکس های خودمو تو اینترت ببینم

گوشیم هک شده یا نه؟

یه نفر در فضای مجازی ردم رو میزنه

خطرات دادن اسکن کارت ملی و اطلاعات شخصی برای شغل اینترنتی

درباره هک کردن گوشی با فرستادن فایل کسی اطلاعاتی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)