سلام

من حدودا 4 سال پیش دچار سردرگمی بودم که با کمک کاربران خانواده برتر رفع شد. ولی باز هم نیازمند نظر دوستان هستم.

پسری هستم تقریبا 26 ساله، کارشناس ارشد برق هستم و الان دنبال کارهای پایان نامم هستم و در کنارش زبان تدریس میکنم، سربازی هم نرفتم. راستش من به کارهای نظامی و محیط جنگ علاقه زیادی دارم و اصلا جو گیر هم نشدم چون که مدت هاست این علاقه تو وجود من ریشه کرده.

حالا چی شده رشته م برقه قصش طولانیه. سوالم از دوستان مطلع اینه که با وجود سنم و تحصیلاتم که غیر مرتبطه، میتونم وارد شغل نظامی شم؟ اگه میشه از کجا باید پیگیری کنم؟ سپاه یا ارتش فرقی نمیکنه فقط نیرو انتطامی نباشه و سختی هاش هم برام اهمیت نداره هر چقدر میخواد باشه ( شهر به شهر شدن و آموزش های سخت ). 

ممنون از نظرات تون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)