با سلام

اسم من صامت و از کاربرای قدیمی ولی خاموش این جامعه ی وبلاگی مون هستم.

این متن شاید یه نقد به کاربرهای این وبلاگ باشه یا شایدم یه مسئله اجتماعی رو نشونه گرفته باشه. ولی اونقدر مهم هست که خیلی از نظرات کاربرهای اینجا رو تحت تاثیر قرار داده تا جایی که توی بعضی از پست ها سوال اصلی به خاطر این مسئله به حاشیه میره و جنگ شروع میشه. یا اونقدر مهم میشه که توی نظرات تاثیر منفی میذاره. و یه جورایی اگر اسم کاربر ، جنسیتش رو مشخص نکنه از روی پاسخش میشه جنسیتش رو حدس زد. فکر کنم مسئله براتون تا حدی روشن شد.

میخوام در مورد جنسیت زدگی کمی بحث کنیم.

جدیدا با خوندن پاسخ کاربرها دائم مسئله به این بن بست میرسید و بحث داخل یه لوپ بسته گیر میکرد. سوال در مورد حجاب بود بحث جنسیت زده میشد ، سوال در مورد سربازی بود بحث جنسیت زده میشد ، سوال در مورد مشکل خانوادگی یه بنده خدا بود بحث جنسیت زده میشد ، خلاصه پاسخ برخی کاربرها گویا مستقل از سوال پرسیده شده است و هر چی بپرسی مشکل رو گردن جنس مخالف میندازن بدون اینکه راه حل مناسبی به وجود بیارن.

توی خیلی از پست ها مردها و پسرها  ظاهر پرست و نر و‌ ... خطاب قرار گرفتن و دخترها و خانم ها آهن پرست و بی تدبیر و ...

یکی نیست بگه آخه برادر من آخه خواهر من ، از نظر بیولوژیک هم نگاه کنی ۵۰ در صد احتمال داشت جنسیت شما قرینه اون چیزی که الان هست، باشه. حالا خدا برنامه ای داشته که این جنسیت رو به شما اعطا کرده.

این یعنی برادر من ، اگر جناب عالی مونث متولد میشدی یا خواهر من اگر مذکر به دنیا میومدی ، همون رفتارهای غالبی که جنسیت تو توی جامعه بروز میداد رو ، شما هم داشتی.

باید قبول کنیم یه سری رفتارهای غالب توی جامعه هست که اکثریت یه جنسیت از اونا پیروی میکنن. همون اندازه که پسرا مشکل رفتاری پیدا کردن، حالا به هر دلیلی، قرینه اون رفتار هم در خانم ها نمود پیدا کرده.

 هر کس در این مورد بحث یا نظری داره مطرح کنه 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)