سلام دوستان

من دختری ۱۸ ساله هستم که امسال دانشگاه پیام نور قبول شدم، از رشته و دانشگاهمم راضیم. من به مدت ۲ هفته ست به خاطر دیدن فامیل هامون که از کربلا اومده بودند و سرما خوردگی شدیدی که گرفتم نشده ۲ هفته درس بخونم . استرس گرفتم بدجور، کتاب هام هم حجمش زیاده، من چکار کنم ؟

تازه این هفته هم امتحان آیین نامه اصلی و امتحان شهری دارم ، دوباره این هفته هم نصف وقتم همین رانندگی میگیره ( البته من دوست دارم یاد بگیرم و علاقه دارم چون خودش یه مهارت و هنره، و وقت هایی که اضافی داشته باشم به یادگیری مهارت آشپزی و ساخت عروسک های چینی میپردازم در کنار درسم ) . 

من هدف دارم برای هر کاری که میکنم، استرس گرفتم، چی کار کنم درس هام رو کی بخونم ؟ از وقتی کلاس هام شروع شد با برنامه ریزی درسام رو میخوندم ولی این ۲ هفته که اومد اوضاع جسمانیم بهم ریخت و از این دکتر به اون دکتر و به خاطر شرایطی به جز سرماخوردگی آزمایش و ... داشتم و خیلی از وقتم رو گرفت، وای خدا، من دختر درس خونیم چی کار کنم ؟ اگه آخر ترم چند تا از درس هام رو بیفتم چی ؟

دارم دیوونه میشم چی کار کنم؟ به نظرتون کلاس هام رو برم یا بشینم به جاش درس هام رو بخونم ؟ البته من تموم کارهام رو اولویت بندی میکنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) در مورد رانندگی (۱۶ مطلب مشابه)