سلام 

یه سوال خیلی مهم از دوستان داشتم که زندگیم به نظرشون بستگی داره، من یه دختر ۲۲ ساله م یک سال پیش با یه پسری آشنا شدم که گفتن قصدشون ازدواجه، واسه آشنایی با هم حرف زدیم و اصلا با هم بیرون نرفتیم‌، رابطه مون در حد صحبت کردن بود، ایشون یه سال فرصت خواست که کار کنه دست پر بیاد جلو ، ولی یه سری مشکل واسه مون پیش اومده .

خانوادش راضی نشدن بیان خواستگاری،  به خاطر لجبازی واسش دختر انتخاب کردن، کلی بحث و دعوا در حدی که مجبور شد بین من و خانوادش یکی رو انتخاب کنه و من نمیتونم اینو قبول کنم که بدون رضایت خانوادش باهاش ازدواج کنم . 

میترسم خانوادش بعدا تو زندگیم مشکل درست کنن، خانواده طرف هم واسه خودم هم واسه خانوادم این خیلی مهمه ، سر همین قضیه پسش زدم ، کلا تمومش کردم ، ولی بیخیال نمیشه ، از من یه سال دیگه فرصت میخواد تا حل کنه ، خانوادش رو راضی کنه .

خودشم آدم عصبیه که سر یه چیز کوچیک کلی بحث و دعوا میکنه،  گیرهای بیخود میده ، هر روز هر روز بحث کنه ولی میگه برگرد درست میشم،  از یه طرفم من یه خواستگار خوب دارم موندم سر دو راهی به نظرتون بهش فرصت بدم یا برم دنبال زندگیم !؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)