سلام 

یه مدتی هست با پسری به قصد ازدواج با هم حرف میزنیم تا آشنا بشیم، خانواده ی ایشون کاملا خبر دارن، قراره بیان خواستگاری ، البته هنوز خانواده ی من خبر ندارن ، تا حالا همه چی خوب پیش رفته و خیلی با هم کنار میایم و ایشونم خیلی به من علاقه دارن و همیشه ابراز علاقه میکنن و بخاطرم همه کاری انجام میدن ولی ...

راستش من مشکلاتی دارم که واقعا بخاطر همون مشکلات میخوام به ایشون جواب رد بدم ، ولی واقعا موندم چه جوری بهشون بگم به دلیل اینکه تا حالا خیلی با هم خوب بودیم، ایشون خیلی بهم محبت دارن ، خیلی بهم امیدوارن ، خیلی مشتاقن که باهام ازدواج کنن ، از همه مهمتر اینکه خانواده شونم میدونن ، واقعا نمیدونم چه بهانه ای بیارم بهشون بگم دیگه خواستگاری نیان ، تو یه جور رودربایسی گیر کردم اینکه بهشون بگم نه واقعا برام سخته . 

ایشون خیلی خوبن ، ولی من بخاطر مشکلاتم راضی نیستم ازدواج کنم ، به نظرتون چیکار کنم؟ چه جوری بهشون نه بگم ؟


مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)